090419

I fredags var jag, Sofie och Bella här hemma och... var lite galna. x)
Vi hade jättekul helt enkelt.

Sedan, på lördagen, hade vi loppis i auktionshallen här i Sala. ^^ Jag hade hur mycket barnsaker som helst som vi skulle sälja, och vi fick riktigt mycket sålt också! :)
(Alla saker är inte mina.)



Pengarna i tjänade. ^^ Mohahahaha. x'')


Efter det åkte jag hem till Bella och skulle sova över där. Ingen var hemma utom vi, och vi hade vääldigt roligt. Vi kollade på The Tuxedo och The Whole Ten Yards, båda är ju helt underbara! x'''D
Senare på kvällen gick det en film på sexan, The Fog. Usch, så läskig. :P

Idag åkte iallafall jag, Emma och Bella till stallet och red gymkana. ^^
Bland annat stoppade jag huvudet i en hink vatten för att plocka upp ett äpple. Kaaallt. x')

Bilder kommer när Bella tar sig tid att gå in på msn och skicka dem till mig. x)

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback