Ajaj. x)

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Har varit ganska upptagen med läxor och annat.

Under denna vecka har jag;
Måndag; Sett en film på tre timmar och sju minuter om Oskar Schindler. Den heter Schindler's List och är jättebra! Se den!
Anledningen till att vi såg den var att Mitek Grocher ska komma till våran skola. Han är den bland de äldsta av de som suttit i koncentrationslägren under Andra Världskriget. Vi ska lyssna på honom på tisdag nästa vecka.
Tisdag; Temadag. Jag höll på med niornas spex på morgonen och hade syslöjd på eftermiddagen. Vissa i klassen var med i handbollsturneringen, men vi förlorade regält i semifinalen. Aja, vi är iallafall bäst på innebandy (vunnit två gånger. ^^)
Onsdag, Torsdag, Fredag; Vanliga skoldagar, lagom roliga. x)

Det där 'annat' jag sa att jag hade sysslat med, det var att jag gjort en till film i Movie Maker. Jag avskyr det där programet! Det funkar nästan aldrig! Usch.
Iallafall lyckades jag efter tre försök göra filmen nedan. Den blev inte lika bra som den första jag gjorde, men jag är iallafall nöjd.
Det är ett 'Kör inte för fort'-tema på den. ^^
(Är du extremt känslig borde du nog inte titta på den. :/ )

Kommentarer
Postat av: Bella

Usch! Vad hemsk :/ Men du är väldigt duktig!!!

Datum: 2009-04-24 Tid: 21:49:13
Postat av: ORAKADE FISKEN PÅL-KURT

Den orakade fisken Pål-Kurt anser att din film är värd att titta på.

Datum: 2009-04-27 Tid: 21:18:57
Postat av: Soffan

Du är otroligt dutig, men den här var väldigt hemsk O.o

Datum: 2009-05-01 Tid: 19:55:31
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback