Blä. :(

Att vara sjuk är verkligen inte kul. I torsdags vaknade jag med halsont och feber! Usch.
Samma sak i dag, bortsett från att jag har börjat hosta en massa också.

Iallafall så har jag avklarat allt utom de två proven och kanske inte so:n. Det var ju en inlämningsuppgift, den där so läxan. Den går ut på att man ska vakna upp som hindu i Varanasi i Indien. Man kunde skriva det hur man ville, som en dagbok eller en berättelse eller vad som helst. Jag har hitils skrivit en dag och har fått med ganska mycket fakta, så jag är inte säker på om jag ska skriva en dag till. Det kan ju dra ner betyget om det är för mycket upprepande.
  Jag skriver iallafall i berättelseform (så klart) och har hitils skrivit 3 och en tredjedels sida. ^^

Nu ska jag gå och lägga mig igen och vila så man blir frisk någon gång. :)
Bye.

Kommentarer
Postat av: Anita o Bengt

Hej i "sjuklägret". Vi önskar dig mycket snabb bättring. Sova och vila är bra. Hoppas påsklovet blir bra.Kram, kram.

Datum: 2009-04-03 Tid: 15:05:57
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback