Hola.

Nej, jag läser inte spanska. :P

Då var första veckan i nya skolan avklarad då. Yay. Ja, inte för att vi har gjort så mycket.. Planerat att sova över på Björnö, och bakat tårta.. typ..
Eeh.. när jag säger det så låter det ju lite käppt. Men tårtsaken var en tävling, vi skulle i lag baka en tårta med mediatema. Självklart glömde jag kameran hemma den dagen, och mobilen laddade ur fem minuter innan tårtan var klar, så jag har ingen egen bild. Men dagen efter visades massa bilder från den dagen på tv:n i entrén, och då tog jag kort på tv:n när vår tårta visades.. Det säger ju sig självt att det blev en ganska dålig bild, men ni ser i alla fall får ni se hur den ser ut. Den vann ju fakitiskt priserna 'Snyggast' och 'Mest konstnärlig'. Hehe.

Den är gjord av tårbottnen, grädde, strössel och godis, med sylt inuti. Yummie!
Och om ni inte ser det är det en kamera!

Kommentarer
Postat av: Bella

Den blev ju jättesnygg :O :D

Datum: 2009-08-31 Tid: 19:19:28
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback