När fantasin försvinner.

Känns som om jag inte kläckt ur mig ett enda vettigt blogginlägg på flera dagar... om jag nu någonsin skrivit ett fullständigt vettigt blogginlägg förresten. Meen...

Iallafall har jag badat för första gången på hela sommaren i onsdags. Det var KALLT! Men när man väl kommer i är det riktigt skönt. Sedan badade vi igen i fredags och så idag. Det var kallast idag. Burr.

Tyvärr så beror ju värmen i vattnet på hur varmt det är i luften. Och hur varmt det är i luften beror på hur mycket och länge solen är framme. Och ju längre jag är i solen, dessto rödare blir jag. Jag har verkligen en antibrun hud! Ibland kan jag lyckas bli lagom röd så det ser ut som om jag iallafall har fått lite färg, men annars är jag ju vit som ett lakan. Suck.
Jag råkade dessutom nyss få syn på mig själv i spegeln, och konstaterat att mitt ansikte matchar den röda tröjan jag har på mig. Som tur var försvinner det ganska fort också, men jag skulle inte ha något emot att bli lite brun!

Och vad var det jag sa i början av det här inlägget..? Något om vettiga inlägg..?
Dagens I-landsproblem.
Min röda hud!

Hehe.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, tror du hade ETT vettigt inlägg nån gång i början när du startade den här bloggen xD :P

Vi kan väl åka och bada igen i veckan?

Ps. Jag har blivit bruun när vi var i väg och campa =D xP

Hrm, ok, ANSIKTET är väl rött, men annars så x)

Datum: 2009-08-09 Tid: 20:16:56
Postat av: anna

Man ska ju acceptera alla, oavsett hudfärg xD

kram

Datum: 2009-08-10 Tid: 08:36:24
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback