[Nedräkning] - 3 Dagar kvar!

 
(Låten är 10:43 minuter lång! :P Bob Dylan - Desolation Row! <3  Men det jag brukar lyssna på är ca 11:20.)

Så, nu börjar man snart gymnasiet. Tre dagar. Sedan ska man börja pendla till Västerås varje dag, men det gör inget. Skolan verkar jättebra så det jämnar ut sig. Hehe. Sedan har jag ju Sofia som kan underhålla mig på tåget, eftersom hon också går i Västerås.
Jag har ingen aning om vart jag ska vara på måndag när jag kommer dit. Men med tanke på att hela skolan är i princip lika stor som G-huset i Västerfärnebo (vilket är en fjärdedel av hela V-bo skolan) borde jag ju hitta. Dessutom är det bara vi nya som kommer då, alla 'tvåor' och 'treor' kommer på tisdag.
Jaja, nu ska jag inte babbla mer. Ska snart ned på torget och äta med mormor och morfar, så ska vi åka till farmor och farfar och fika.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anita o Bengt

Grattis och kram på JONNA-dagen!!



Du kommer att få roligt på gymnasiet.LYCKA TILL!!

Datum: 2009-08-21 Tid: 10:55:16
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback