Surprise!

Igår var jag på ett överraksingspoolparty åt Emma som ska flytta till Cypern på söndag. Vi hade vääldigt roligt, hehe.






Bella tar 'fegisvägen'. :P

Paj! <3


Sen spelade vi Virrpanna. Hehe.


Virrpanna går kortfattat ut på att man har ett band på huvudet (se bellas svarta) och två kort fastsatta i bandet (se.. korten. x'D ) Du får inte se dina egna kort. Sedan ska du lista ut vad som står på korten. På ena är det en person, de vi använde var lätta så som Kalle Anka, Birtney Spears osv. På det andra är det en plats. Man snurrar en pil på en sorts skiva, och den pekar sedan på olika saker. Till exempel att alla ska säga ett ord om till exempel personen, att man ska säga första bokstaven, eller att man har ca en minut på sig att ställa ja och nej frågor om kortet osv.

Det blev lite (läs; väldigt) roligt när en tjej som heter Kajsa skulle gissa på sin plats. Platsen var en Bajamaja.
Några frågor hon frågade;
- Är det roligt där?
- Gör man något med kompisar där?
- Är det en turistattraktion?

Haha. Hon gissade rätt tillslut iallafall. :P
Själv gissade jag rätt på dessa. :P
(Det är de översta personerna, de med större bokstäver.)

Kommentarer
Postat av: Shadow

Har kört det spelet,det är verkligen kul!:)

Datum: 2009-08-13 Tid: 18:27:45
Postat av: Bella

Haha det var ju KALLT i vattnet xD

Det var det roligaste spel som jag nånsin har kört. Vi borde köpa det x)

Datum: 2009-08-13 Tid: 20:14:03
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback