Dan efter dan efter doppardan.

Jag har ju så otroligt bra rubtikfantasi, eller hur!

Igår åkte vi till Avesta och Gunilla igår och körde "julklappsleken" med hennes döttrar Johanna och Jessica, samt deras mormor. Någon som spelat det?
Man köper ett / två paket var och lägger dem i en hög i mitten. Sedan slår man två tärningar. Får man två lika får man ta et paket. När alla paket är slut öppnar man dem, och betämmer en tid på kanske en halvtimme och fortsätter slå tärningar. Då tar man paket av varandra i stället. Jag hade en hel del, men förlorade allt de sista minutrarna. Surt, hehe.
Har ni inte gjort det är det en kul grej att pröva!

Idag red mamma och jag ut med Winnie och Valle. Mammade hade Valle och jag red Winnen. Vi red runt sjön på stigarna i snön, det var så mysigt. Winnie var rätt pigg, men skötte sig utmärkt.

Just nu ser vi på mammas julklappa från mig. Best of Dag Otto! Han håller precis på att göra ett barn i skjulet. Haha.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm.

fin header!

men jga fattade inte riktigt leken

Datum: 2009-12-26 Tid: 17:15:48
Hemsida: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du hade bättre tur i bingolotto än paketleken :)

Datum: 2009-12-27 Tid: 16:38:09
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback