Fräsmaskinen är här.

Jag är ledig från skolan idag, eftersom jag gjorde lungtestet i morse. Det var liksom ingen mening att åka till skolan efter det. I alla fall mår farmor och farfar inte så bra, så vi har hämtat hem Lucas, min katt, därifrån. Lucas är runt en 12 år och seg som sirap. Just nu sitter han och morrar / fräser missnöjt under mammas säng. Han är en ganska speciell katt, som ska ha allting på sitt vis.
Elvis är väldigt missnöjd med situationen.

Jaja. Nu ska jag dra till stallet, tjohojs.

En bild från när Lucas var hos oss senast.


Kommentarer
Postat av: Ellen

svar; sant, eller julkalendern innan de, jag gillade inte diselråttor och sjömansmöss.. haha, men om jag hade varit typ 9 hade jag älskat den här julkalendern, tror man måste tänka sig in i ett barn hjärna lite. ;)

Datum: 2009-12-07 Tid: 16:19:50
Hemsida: http://kallamigellen.blogg.se/
Postat av: sara

Tack för din röst! :)

Datum: 2009-12-07 Tid: 16:21:17
Hemsida: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback