God Jul!

Jag är glaaad!
Det här har varit en riktigt härlig jul. Jag vaknade rätt sent, åt frukost med mamma och Gunilla och öppnade några paket. Dansa med hästar av Klaus Ferdinand Hempling, en film om hästar och ridning, säsong 1 av Chuck (!!), en halsduk, jättemysiga stumpor och ett "Back on Track"-shabrack till Winnie! Gud så glad jag är.

Sedan åkte vi till stallet, mamma red ute på hoppbanan i snön. Jag tog en hel del kort ni kan få se snart.
Efter det åkte vi till mormor och morfar och åt julmat, såg på Kalle Anka och öppnade paket. Där fick jag pengar, en halv kopp (hoho, den måste ni se, visar imorgon!), en Aladdin ask och ett kamerastativ! Så glad!

Innan vi gick hem såg vi på Karl-Bertil Jonssons Julafton. Någon mer som tänkt på hakkors-flaggan? Jo, det hänger en hakkors-flagga efter bilen bland de andra flaggorna som Karl fick från.. vad hette han? H.K. Bergdal eller något sådant. Där finns i alla fall en hakkors-flagga. Eller någon som visste innerbörden av "En Svensk Tiger", bilden som sitter uppe i Karls rum. Någon som känner till det?

Jaja, nu ska jag snart se på Jul i Yellowstone på 2:an. Det är en dokementär från Yellowstone, som är världens älsta nationalpark. Den ligger i delstaterna Idaho, Montana och Wyoming. Har sett några dokementärer därifrån tidigare, men jag tycker ändå det är intressant. Särskilt vargflockerna som finns där! Jag skulle verkligen vilka åka dit någon gång, det är så himla vackert!

Så, ha en fortsatt bra jul nu! Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Back on track heter det ;)

Superfin blogg btw ! (;

Datum: 2009-12-26 Tid: 21:11:22
Hemsida: http://emmajjoo.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; SV; Varse ;) det är ju lätt att missa ibland ^^,

Datum: 2009-12-26 Tid: 21:26:13
Hemsida: http://emmajjoo.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback