Idol.

Tove till Globen! VOTE!

Ärligt talat kan Erik få följa med sen. Först tyckte jag inte om honom. Han var för mycket av ännu en av dessa blonda söta killarna med en hjord skrikande 12 åringar efter sig, som en tredjedel E.M.D.
Men han gjorde Iron Maiden - Run to the Hills väldigt bra, och fortsätter han så sticker han faktiskt ut lite bland alla dessa tonårsskrikframkallande artister.

Men Tove är grymt bra! Angående artikeln Aftonbladet skrivt vill jag bara sucka högt.
Om du själv var 17 år, är bland de tre sista i Idol, jobbar som en galning i veckorna för att träna in låten och har chansen att förverkliga din största dröm och få ett skivkontrakt, vem i hela friden skulle inte bryta ihop minst EN gång?
Om du dessutom får två svåra låtar, är det då så kontigt?

Nej, herregud för Aftonbladet.
Nu ska jag fortsätta kolla på Idol. Tjohojs.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback