Movie!

Den här nya filmen, Avatar, är något jag verkligen vill se! 

Text från wikipedia;
"Filmens handling utspelar sig runt 2100-talet och kretsar kring en tidigare marinkårssoldat från jorden, den delvis förlamade Jake Sully. Jake blir bosatt på planeten Pandora vars luft inte är andningsbar för människor. Planeten är bebodd av den utomjordiska rasen Na’vi. Na’vis är en ras som liknar människor, men med svansar, blå hud och en längd på tre meter. Jake blir inkallad till Avatar-programmet som gör det möjligt för honom att gå. Programmet gör honom till en Avatar som är namnet på Na’vis form som gör att han liknar en av dem.

Människorna är på Pandora för att söka efter värdefulla mineraler som kan göra Jake till en hel människa. Men Na’vi släpper ut sina krigare för att försvara sin existens.

Jake skickas djupt in i Pandoras djungler som scout för de soldater som kommer att följa. Där möter Jake många av Pandoras skönheter och faror. Där möter han också en ung Na'vi-hona, Neytiri, vars skönhet endast motsvaras av hennes grymhet i strid.

Men Jake är fångad mellan jordens militär-industriella styrkor och Na'vis. Jake måste välja sida i en episk strid som kommer att avgöra ödet för en hel värld."

Vill se, vill se, vill se! Den har premiär 18 december, alltså om 9 dagar.
Trailer;



Men, ärligt talat. Jag vill nästan se den nya disney barnfilmen Prinsessan och Grodan. Haha, jo. Jag är helt såld på Disney, oavsett hur gammal jag blir. Och den här verkar söt. Hihi.
Trailer; http://www.youtube.com/watch?v=O8N-kIiELUA&feature=channel

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback