Promenad.

Det snöar. Och snöar. Och snöar. Och snöar.
Nyss kolapsade Kanal 5 också, beror det på snön kanske? I alla fall kom vi, Gunilla, mamma och jag, nyss tillbaka från en promenad. Vi var och handlade också, så ikväll blir det tacos. Mums!

Just nu varvar jag att se på Harry Potter 2 med att läsa Dansa med Hästar.
Han var rätt söt, Daniel Radcliffe, när han var yngre. Sådär töntigt gullig.
Nu ser han bara töntig ut.

Sett dessa bilder? Jag såg dem första gången i samband med en artikel där han sa att han inte bara ville vara "söta lilla Harry Potter" utan lite tuffare också. Jojo, det är ju mycket bättre att stå halvnaken med en häst. Suck.

Dock har de växt och förändrats något oerhört sedan första filmen. Och blivit dukiga.
Harry Potter och de vise Sten.

(Ron's ansiktsuttryck alltså! HAHA!)

Harr Potter och Halvblodsprinsen.


Tycker ni om Harry Potter böckerna och filmerna?

Kommentarer
Postat av: Jessan ♥

Han ser ju typ helnaken ut på några av bilderna!

Datum: 2009-12-26 Tid: 20:08:03
Hemsida: http://jezzanz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gillar också HP! Ron är min favorit. :) Håller med, han är lite småtöntig, Daniel Radcliffe, fast jag diggar honom också. Såg honom i pjäsen Equus i London, den som hästbilderna var PR för. Han spelade en kille som hade sexuella känslor för hästar och jag vet att det låter sjukt, men den var väldigt, VÄLDIGT bra. Han är en fantastiskt bra skådespelare, speciellt på teaterscenen. Kändes strange dock, att se Dan Radcliffe springa runt helnäck och fejka orgasm, men jag lovar den scenen var med en tjej inte en häst. ;P

Datum: 2009-12-29 Tid: 17:31:36
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback