Send it on.


Ja jag vet att jag redan länkat till denna. Men den är bra. Dessutom har den ju en betydelsefull mening. Den är skapad för "Disney's Friends For Change: Project Green". Helt enkelt vänner som tillsammans gör något för miljön. Att ensam inte kan göra mycket, men så fort vi börjar sammarbeta kan vi komma någonvart.
"Även om jag bara är en person, finns det miljoner människor som jag. Vi kan förändra världen."

Och när vi ändå talar om förändringar. Ikväll visar Kanal 5 filmen "Pay it Forward". Det är nog den vackraste, sötaste filmen jag någonsin sett, och då har jag ändå bara sett trailern och slutet... (ja vadå, det fanns på youtube och jag kunde inte låta bli!)

Den handlar om 12-årige Trevor och hans klass får en uppgift av sin SO-lärare att tänk ut ett sätt att kunna förändra världen. Trevor kommer på "Skicka vidare" (pay it forward).
Alla människor ska hjälpa tre personer. På något sätt hjälpa tre personer. Dessa tre ska, istället för att på något sätt betala tillbaka, hjälpa tre andra personer. Osv.

Måste bara se den. 21:00 på Kanal 5. Skicka vidare.
Nu måste jag fortsätta med matten. Hejpåer.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback