Wiii.

Winnie bugade igen. Haha, och den här gången stod hon så ett litet tag. Min gullunge.

I alla fall var det kul med Bella, och Thea är fortfarande världens sötaste unge. Vi såg på Ice Age 3 (haha) och Raise Your Voice med Hilary Duff. Den var riktigt bra faktiskt.

Senare i morgon ska jag till läkaren och kolla.. ja ärligt talat är jag fortfarande inte fullständigt säker på varför jag åker dit. Men det är något i stil med att testa mina lungor eftersom jag har/har haft ansträngnings astma. Jag blåser i princip i en sak som ser ut som ett toalettrör, hehe.

Nej, nu ska vi snart äta. Det doftar underbart i hela lägenheten. Hejpåer.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback