Bella is here!

Usch... jag hatar snö! xD
Vi har cirka en decimeter snö här, och jag var så klart tvungen att cykla till stallet. Det var.... en intressant upplevelse. Jag slirade omkring som en galning. Iallafall gick min sköthäst Joyride, Joye, jättebra för både mig och för min kompis Bella, som också sköter honom. Gud vad jag saknat honom, har inte ridit honom på två veckor eftersom jag vart sjuk.

Ikväll ska Bella sova över här, och i morgon ska vi på Ålands kryssning! Jippi!
Vi skulle steka pannkakor till kvällsmat, men såklart var det något fel på stekpannan, jag vet inte vad... tror den är trasig, men pannkakorna brände fast i mitten hela tiden. Resultatet blev en stor, kladdig hög i mitten när vi försökte vända dem. Lyckat.
Iallafall gick vi över till att göra våfflor istället. Det gick mycket bättre, tack och lov.
Förresten har jag nu bevis på att både Bella och jag är fullständigt vrickade. Plötsligt fick vi ett infall och började sjunga vaggvisor för våfflorna. Jag vet... vi är knäppa!
Dessutom har vi gjort om en låt.

Melodi: Jag vill ha en egen måne

Jag vill ha en egen våffla
Som jag kan äta upp
Jag äter den så jag blir riktigt mätt
Jag ska äta på min våffla
Och med massa sylt
Så smakar den ju faktiskt riktigt gott.


Jaaa.... hehe.

Nu kommer en liten bildbomd.





Man har gjort pannkakor i hela sitt liv, och ändå måste jag ha recept!


VÅFFLOR! xD Yummie.



Bellas kladdkake/chokladmuffins


Ja, det var allt för idag! xD
Ha de gööött!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback