Looov!

Underbara sportlov! :D
Äntligen en veckas välbehövlig vila (att jag vart sjuk och vart hemma nästan hela förre veckan struntar vi i ^^)

Dagen har varit förvånadsvärt bra. Vi började med Hemkunskap, dock han vi inte göra så mycket eftersom vi satt vid skolans näst segaste dator, vilken tar ungefär 20 minuter att logga in på.
Sen var det no, prov dessutom. Det gick faktiskt rikigt bra, får jag mindre än VG blir jag förvånad.
Efter det var det dax för slöjd. Ordinarie slöjdlärare var sjuk, och vikarien hade missuppfattat när lektionen började och gått hem, så lektionen började en kvart för sent. :P Jag håller på med en vetekudde jag väldigt gärna hade velat blir klar med idag. Jag stressade som en galning, och kom sedan på att jag ändå inte fick ta hem den idag, eftersom ordinarie slöjdlärare ville kolla på den först.
Sedan var det lunch, ungspannkaka. Mums! ^^
Ett långt hål efter det, där vi slappade i biblan. Den andra nolektionen den dagen var inställd för alla som gjort hela provet på morgonen, så det blev förlängd håltimme nere i biblan.
Nästa lektion var svenska, och då fick vi läsa eftersom det var sista dagen före lovet. Så det var bara att springa ned till biblan igen och ta den extremt mysiga soffan vid elementet för tredje gången den dagen! xD
Sista lektionen den dagen var bild. Jag kan verkligen inte ta i en penna utan att få färg på händerna, oavsett om det rör sig om  vattenfärg, färgkritor eller vanlig blyerts. Som vanligt fick jag stå och skrubba bort blyerts från händerna efter att ha ritat en egen version av "stenig mark". Bild utlovas på min... *host* fina *host*  ...teckning efter lovet. :P

Så var äntligen dagen slut och jag fick åka hem. Ikväll ska vi äta tacos (mums) och bara slappa. Skööönt.
Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Frida

åhh, har du redan sportlov? jag har det vecka 10. Blää!

Jag vill också ha tacos! GE MIGGGGG ! x]



ska vi så ofta vi kan kommentera varandras bloggar? :)







(om du undrar är jag snöflingan från pollux!)

Datum: 2009-02-21 Tid: 09:25:39
Hemsida: http://friidaazz.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback