Whiii!

Ursäkta för den sena uppdateringen.

Ålandsresan var superkul! Jag sjöng faktiskt kareoke, fast tillsammans med Bella. Usch, vad läskigt det var. Efteråt var jag jätteskakig i benen. Nästan för skakig tyckte jag, jag kunde knappt stå rakt. I samma stund sa Bella: "Känner du hur båten gungar?"
Så jag var inte sååå skakis ändå. :P

Maten var jättegod, buffe! På tisdagen blev det dock lite tråkigt, eftersom vi redan hade vart överallt. Vi åkte upp och ned i hissarna överallt och gick omkring och pratade.

Nu kommer lite bilder.

Bussen kommer, det var väääldigt trångt i den. Inte en ända ledig sittplats när alla hade satt sig.


Min och Bellas hytt!



Sen har jag plötsligt inte använt min kamera något, så här kommer liiite bilder från tisdagen.

Utsikt från frukostbordet!



Världens skönatse massagestol! Bella och jag delade på 20 minuter.


Tacobuffe till lunch. Inte orkade man allt heller, men gott var det! xD


Inser nu hur lite jag använde min kamera! :P

Iallafall, i torsdags var jag och Emma (kompis) hemma hos Bella på tjejkväll typ. Vi gjorde pizza (och tog samtidigt ut vår eventuella aggression på degen genom att banka på den xD ). Bella sa att vi skulle göra dubbel sats, men kom senare på att en sats var för fyra personer! Vi hade alltså gjort åtta portioner till tre personer! Smart va?! xD
Sedan gick vi och hyrde film, The Game Plan (http://www.youtube.com/watch?v=okZ4S4yjvlw)

Kul hade vi iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha. Ni verkade ha MYCKET dold aggression så som ni misshandlade degen xD

Vi hade iallafall askul!!! :D

Datum: 2009-02-28 Tid: 21:01:21
Postat av: Jonna

Bella: Särskilt jag när jag dängde ned den i bordet! xD

Datum: 2009-02-28 Tid: 21:59:46
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback