DALWINNIE! <3

Hon är min, min, min, min! <3 :D
Eller ja, vi ska köpa henne iallafall (om hon går igenom besiktningen villsäga. Har aldrig varit så nervös)! Vi såg henne löshoppa igår, ååh så fin hon var! Och när vi var klara och skulle plocka undan i ridhuset fick hon gå lös, och då följde hon efter mig. Jag hade berömt henne lite innan, och sedan följde hon mig vart jag än gick. Visst, det gjorde Joye också. Men Joye var 19 år och följde efter alla som bad honom i princip, så snäll som han var. Winnie är fyra år och har träffat mig en gång tidigare när jag provred första gången. Vi bestämde iallafall på plats att vi ville ha henne.


Kommentarer
Postat av: Trölli<3

Kul :D

Dalwinnie är helt beatyful <3

Datum: 2009-07-02 Tid: 20:00:17
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback