Jag ger er... ett inlagg utan de tre sista bokstaverna i alfabetet!!

Jag hittade ett internetcafe! Yaya!

Tyvarr har jag inte sa mycket att skriva. Inget som inte inkluderar att i minsta detalj aterge hela min resa hitils. Jag vet att om jag borjar sa kommer det sluta sa. Vi har iallafall gjort massor av olika saker, mest sightseing (som jag precis glomt hur man stavar), skola (som jag kommer bli sen till om jag inte skriver fort nu) och besoka flera marknader och museeum. Och pratat engelska, englska och meeeeeer engelska. Jag hade heeelt glomt bort att jag valt intentationell sprakresa, vilket betyder att det ar massor av personer fran andra lander. Sverige, spanien, frankrike, hong kong, thailand (tror jag att det var, inte saker) och ett till land jag glomt vilket det var. Jag bor med en fransk tjej och en spansk tjej, de ar trevliga. Och har blivit bra kompis med flera andra fran andra lander.

Aja, nu maste jag tyvarr ga. Ha det braaa!

Kommentarer
Postat av: Anita o Bengt

It seems your visit is good.Keep on enjoy yourself and speak much english.

Today we have cleaning windows.It´s very funny when you are ready,you know.Many hugs from all your grandparents.

Datum: 2009-07-13 Tid: 21:04:59
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback