Det går inte alltid som man tänkt sig...

Idag hade vi 'poänghoppning' på lektionen. Det går ut på att under en minut hoppa så många hinder som möjligt. För varje hinder får man en viss poäng, och ju svårare hindret är desto högre poäng.
  Jag hade en ponny jag ridit en enda gång i mitt liv tidigare. En tinker korsning som var stel som en pinne i höger varv. Men jag försökte, och därav rubriken. x)

Jag hade gjort upp en liten plan i huvudet hur jag skulle rida för att få bästa poäng. Det var sju hinder, och sedan tänkte jag improvisera om jag hann så långt. 
  Men på andra hindret vägrade hon, och sedan improviserade jag hela banan. Det gick väldigt dåligt, och hon vägrade flera gånger. Jag var väldigt virrig och lyckades inte styra och driva ordenkligt.
Men vi skrapade ihop 90 poäng iallafall tror jag det var, och fick ett klister märke med SORF märket på.

Nu är det finalen på Projekt Runway om 20 minuter, något jag måste se. Det är ett av de få programen jag fortfarande följer. Förra året följde jag vääldigt många program; Chuck (<3), House (<3), Grey's Anatomy, Andra Avenyn, Projekt Runway, Top Model (ibland), Hell's Kitchen (ibland), Navy CIS + en rad serier jag alltid kollade klart på om jag råkade slå på tv:n när de var på.
I år följer jag endast två stycken.

Chuck, går endast på 6:an nu, vilket jag så klart inte har.
House, följer jag fortfarande. <3
Grey's Anatomy, gillar inte riktigt den nya sesongen, varför vet jag inte riktigt.
Andra Avenyn, går på samma tid som House. Och House är bättre.
Projekt Runway, följer jag fortfarande.
Hell's Kitchen, kollar på ifall jag upptäcker att den går på tv när jag sitter och kollar på tv.
Navy CIS, blir aldrig av att jag kollar av någon anledning.

Så, nu när ni lagom har somnat på grund av denna tråkiga information så passar det att avsluta med att jag fick skritta av gamla sköthästen Valle idag. <3
Den stora klunsens matte blev lite yr och fick hoppa av, så jag fick skritta av honom. Mycket mysig häst egentligen.
Aja, nu är det bara en kvart kvar till Projekt Runway, ska sluta prata nu.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tyckte att det gick ganska bra för er ändå :)

Haha det var VÄLDIGT många program du följde förut x) :P

Datum: 2009-06-08 Tid: 21:59:49
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback