Godmorgon/Godkväll

Migrän måste vara något av det värsta som finns. Jag har någon kortvarig form av det då och då. Jag får väldigt ont i huvudet och mår illa, och det enda som hjälper är att sova, ungefär fyra-fem timmar.

Jag fick självklart det idag, medan jag och Sofia var ute och handlade avslutningskläder. Sofia fick lov att åka hem tidigare, och jag somnade vid fem och sov tills nio ungefär. Nu har jag fortfarande lite huvudvärk och känner mig hängig.
Angående avslutningskläderna så kommer jag nog att frysa om det regnar, men vi är ju mest inne så det får gå. Visseligen i en kall kyrka, men jaja. En vit klänning, en tunn, svart... kofta över och svarta sandaler. Jag hinner (Läs; orkar) inte lägga upp en bild nu, men gör det nog snart.

Iallafall så hade vi spexet idag. Vet inte om jag nämnt det tidigare (vilket närminne man har) men vi skulle iallafall sova kvar på skolan tisdag till onsdag så vi kunde öva extra mycket. Vi började kvällen med att råka sätta igång inbrottslarmet i skolan. Han som skulle hjälpa oss, han är typ stödlärare i skolan, visste inte att G-huset var larmat. Vi stod utanför i tjugo minuter innan han lyckades stänga av larmet. Vi gjorde ett avbrott vid fem-sex och gick ned för att äta pizza, men annars så jobbade vi ända till runt elva-tolv. Det känndes väldigt konstigt att sitta inne i ett klassrum vid elva en tisdagskväll.

Spexet blev väl ganska bra ändå. Vissa grejer, som att en lärare sjöng 'La Voix' med hög, skränande röst som skar sig något oerhört i refrängen, var helroliga. Men resten var väll... okey att se på. Vi hade bara fem 80 minuters lektioner+igår på oss, så vi hann inte så mycket, och det blev inte så jättebra.
Aja, nu ska jag se om jag kan lyckas somna igen, så jag blir av med den huvudvärk jag har kvar.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha x) Kul att stå där i 20 min? xD

MÅSTE få se videofilmen, SNÄLLA säg att ni videofilmade? :P

Datum: 2009-06-10 Tid: 22:23:37
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback