Slut med läxor!

Man kan inte vara lyckligare än jag är nu. Fram till avslutningen nästa fredag har vi inga prov, inga inlämningar och inga läxor. Så skönt! Nästa vecka gör vi verkligen ingenting seriöst. Måndag och tisdag brukar vi mest övertala lärarna att vi ska få håltimme, eller att vi ska få spela spel. Onsdag är det spex, torsdag är det Sveboäng (fotbollsturnering) och avslutningsmiddag på kvällen. Och på fredag är det avslutning.

Vad är då problemet?
Jo, jag kan inte riktigt fatta att jag faktiskt inte har en enda läxa. Så varje gång jag sitter och gör någoting vid datorn får jag plötsligt ett ryck och tror att jag har en inlämning jag måste göra. Sedan inser jag att jag inte har det, men kan ändå inte låta bli att fortsätta med det. Detta händer ungefär fyra gånger per kväll. x)
Jag tror jag var lite överstressad i slutet här. Vi hade fyra stycken inlämningar i Hemkunskap, No, So och Engelska den sista månaden, och det var mycket jobbigt alltihop att göra.
Det sjunker liksom inte in att jag faktiskt inte har några läxor alls.

Aha, det kommer väl.

Kommentarer
Postat av: Bella

Lilla Jonna, som jag har sagt många gånger fast nu i ett annat sammanhang:

SLAPPNA AV!!! x''D :P

Datum: 2009-06-04 Tid: 22:39:11
Postat av: Morfutt

Om du har svårt för att fatta,kan det bero på att du har små händer.Eller...?

Ha en bra vecka.Kramar från morfutt & mormor.

Datum: 2009-06-05 Tid: 20:11:54
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback