Back again.

Ledsen för det lååånga avbrottet. Det har hänt en del, och jag har inte riktigt haft lust att skriva. Men nu är jag tillbaka. ^^
Idag fyller jag faktiskt år, 16 för att vara exakt. Övningskör-ålder. Hela Sala skakar av skräck just nu. x)
Nej, jag ska försöka ta det lungt.
Jag har iallafall fått kläder, pengar, mer kläder, ännu pengar, en jättebra CD-bok, godis, lite mer pengar och två halsband. Tack.

Idag fick jag dessutom åka till Tyson! Vi sålde ju honom eftersom vi inte hade den tid han behövde. Och idag åkte vi och hälsade på honom. Han var så söt. <3
Tog en massa bilder och gjorde en film;



Har dessutom gjort en film på Joye. <3
Han är också såld nu, och åker på Onsdag.


Det är bara bilder i filmerna, men ändå. ^^

Jaja, nu ska jag fortsätta se på Eurovision Song Contest.
Go Finland and Turkey. <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Naaw. Tyson. Älskade bilderna på honom när han var vid korna ^^

Joyepojken <3 :)



Jättefina filmer :) ^^

Datum: 2009-05-16 Tid: 22:09:55
Postat av: Bella

Haha grattis föresten ^^ =D

Datum: 2009-05-16 Tid: 22:10:53
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback