Första hjälpen proffs. ^^

Nää, så bra är jag inte. Men i går fick jag iallafall en uppfräschning av minnet. Vi hade nämligen en kurs i första hjälpen, typ L, A, B, C (Livsfarligt läge, Andning, Blödning, Cirkulationssvikt), stabilt sidoläge och sådana saker. Sådant man redan kan sedan förskolan, ungefär. Men det var kul.

Den morgonen hade vi Nationella prov i Biologi, del B. Det innebar att man skulle testa sina teorier om konstant löpning eller intervaller höjde pulsen mest. Vilket innebar att vi skulle springa runt elljusspåret. Förvånandsvärt nog gick det väldigt bra, förutom att jag fick en sådan håll de sista tre fjärdedelskilometern att jag knappt kunde gå ens. Hemskt. Men det gick, typ.

Just nu håller vi på med spex i skolan. Det innebär ungefär att vi ska uppträda för skolan och retas med lärarna. Typ. Gustav, Sofia och jag har kommit på världens grej, men på grund av tystnadsplikt (jodå, vi har faktiskt tystnadsplikt) och att det finns risk att någon från skolan ser detta kan jag inte avslöja vad. Bara att det involverar fem lärare, presentationer, cornflakes och musik. Går du på Västerfärnebo skola borde du skaffa ett par rejäla öronproppar! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Cornflakes? x'D

Datum: 2009-05-29 Tid: 17:56:19
Postat av: Bella

Det var jag som skrev den övre kommentaren, bara så att du vet x'):P

Datum: 2009-05-29 Tid: 17:57:46
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback