Grattis Norge.

Finland kom sist! Men så hade han skaffat sig någon konstig dialekt också...
Aja, iallafall har jag börjat gilla 'Fairytale' mer och mer. Grattis igen till Norge.

Just nu sitter jag och bråkar med Movie Maker. Återigen fungerar inte programet, utan hänger sig och nu går det inte ens att spara det jag setat och gjort. Man kanske borde kosta på sig att köpa ett bättre program... Någon som vet något bra?

Blä för dåligt väder dessutom. Jag vet inte varför, men jag får alltid huvudvärk om jag är ute i regnet för länge om det är lite kallare ute. Och det är inte trevligt, särskilt inte när man ska ränka matte. Som tur var gick det över efter ett tag.
Det ska bli skönt med tre dagars 'lov' från och med onsdag, trotts att Joye åker just på onsdag. Joyeponky. <3

Ja, nu hade jag ju egentligen tänkt lägga upp en film som jag gjort, den som bråket med Movie Maker handlade om. Som sagt gick den inte att spara, så jag lägger väl upp en annan jag gjort tidigare istället. x)


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback