FEL FEL FEL!

Legenden om Darren Shan: Skräckens Cirkus.

Det var bland de första böcker jag lånade från Västerfärnebos bibliotek. Och jag älskade dem. (De var dessutom FÖRST i hela den här vampyrhysteriken.) Jag har läst fem första böckerna av de 12 böckerna. Och så nyligen fick jag höra att de skulle göra en film om det hela. (IH!)
Och vad gör de? Jo, de sätter John C. Reilly i rollen som Mr Crepsley, en tystlåten, sträng men ändå rättvis vampyr. (!)

Det är ungefär samma sak som att sätta den Hannah Montana som är med i serien på dinseychannel (alltså personlighet, utseende sov) i rollen som Bella Swan.
Eller byta ut Daniel Radcliffe mot Dr Phil!
HELT FEL.

Blääää.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback