Tapetsera.

Anledningen till att jag inte skrivit något verken igår eller idag.. förrän nu.. är att vi har tapetserat om mitt rum i nya lägenheten. Det blir jättefint!
Vi har flyttat upp en del grejer dit nu, och jag tror det kommer bli jättebra.

Nu ska jag gå och kolla vad det är för fel på min väckarklocka. Den ringde nämligen inte i morse. Och jag borde hamna i Guinness rekordbok för snabbaste.. öh.. någonting. Jag vaknade fem över nio, jag satt på tåget tio över nio! FEM MINUTER från det att jag öppnade ögonen tills jag satte mig på tåget! Katergorin snabb reaktion kanske.
Tjoho.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback