Uppackat!

Nu har jag packat upp allt! Det är bara lite rörigt på mitt skrivbord eftersom vi ännu inte fått upp hyllan som ska vara där över. Känns onödigt att ställa upp saker på den om man ändå måste plocka ned dem när man ska sätta upp den. Hehe.
Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket kläder! Mina två garderober och byrålådor är sprängfyllda med kläder! Bokhyllorna är lika fyllda med böcker. Inte förstod jag att jag hade såå mycket av det. Det känns att man flyttat till mindre. Men det är mysigare när det är litet och trångt, så det jämnar ut sig.

En liten förhandsvisning på hur rumet ser ut. Det var stökigare än vad det ser ut på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh, jag vill see =D (Alltså, i verkligheten också ;) )

Krya på dig så att jag kan komma och se ditt nya rum :P Haha, nej, men det ser faktiskt jättefint ut =)

Datum: 2009-11-14 Tid: 17:12:10
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback