Hola amigo.

Sitter här väntar på tåget, vi fick sluta tidigare så det var liksom ingen idé att gå härifrån. Det är kallt och dimmigt ute, usch för höst.

Jag gjorde i alla fall, nästan, klart affichen idag! Har jag sagt något om den? Vi skulle i alla fall göra om en artist, och en riktig eller påhittat konsert, och vi fick inte använda bilder. Gjorde en påhittad om Bryan Adams.

Dålig kvalité, JA. Men jag hittade inte hur man skulle spara rätt, så jag fick Print Screan direkt från Indesign och då blev det så.




Nu måste jag gå, trotts att det är riktigt roligt att se på några ur klassen som tränar på sin dans. Haha, keep on trying! Men de är duktiga!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback