Kattmynta.

Har ni som har katt testat att låta er katt nosa på kattmynta någon gång? De flesta katter avgudar kattmynta, varför vet jag inte. Däremot verkade honorna inte riktigt lika förtjusta, menmen. Elvis blev som galen i alla fall. Rullade runt, nosade och bet på bruken, som inte ens var öppen! Den sötnosen. Det är som en drog för honom.

EDIT :: Från Wikipedia.
Den kan göra katter som galna, de rullar runt och dreglar. Detta beror på att ett ämne i kattmynta liknar ett ämne som även finns i honkatters urin. Hankatter har därför en benägenhet att bli mer uppspelta av kattmynta än honor.
Oh.. Haha.





Elvis: Whiiiiiii. Varför snurrar rummet? Tjohoo.

Sen blev det Operation TV-flytt. Vi har sålt stortv:n i vardagsrummet, och därför lånade mamma min tv och flyttade ut den till vardagsrummet nu. Hehe.


Sen måste jag bara visa denna. Tänk bara vilken stämning det måste varit där! Ungefär 300 personer kom dit och lärde sig dansen på 30 minuter innan de spelade in det där. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahah x''D omg, det var kul ;P (kattmyntan, asså :P)

Datum: 2009-10-16 Tid: 22:19:00
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback