Så var man arkiverad.

Mina händer/rygg/dator (vet ej hur mycket hon tog med) är nu arkiverade i SVT's arkiv.

Man vill/ska införa att alla högstadieelever ska få en egen dator i Sala, och i morgon ska tvärsnytt ha ett reportage om det. De behövde nya "arkivbilder", alltså sådant som visas medan reporten pratar så det inte ska bli så enformigt, och eftersom John Bauer är sådant It-gymnasium så valdes vår skola ut att stå model till dessa. Vi skulle tydligen vara anonyma, men hon filmade bakom mig vet jag.

"Hon" var för övrigt kvinnan som hjälpte oss med filmerna på filmlägret jag var på. Jag skäms ihjäl av att inse att jag glömt vad hon heter, jag kände igen henne i alla fall, och hon kände igen mig.

EDIT ;; Hon heter Sandra! Jag kom på! *lyckodans*

Ska kolla om mina händer blir kändisar i morgon 19:15 på SVT2.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback