Sjukling.

Stannade hemma ändå. Halsen gjorde ont i morse och huvudet värkte som bara den. Nu känner jag mig bättre, men huvudvärken vägrar ge sig helt. Får lägga mig och sova så kanske det blir bättre. Eller kolla på en film. Och dricka varm choklad, alternativt te.. Jo, det låter bra. Hehe.

Mamma är och bestämmer vilka tapeter vi ska ha i hallen nu. Eller, vi har redan bestämt, men hon säger till vilka det nu är som tapetserar eller något sådant. Det blev ljusa, begie aktiga, randiga.. typ. Jättefina i alla fall.
Sen pratar vi om att tapetsera om mitt rum också, eftersom det är så mörkt. Det blir nog att vi ska måla tre väggar med vit / begie färg och sen göra en fondtapet på den fjärde. Yey. Fast jag vet inte alls vilken färg och så jag vill ha på fondtapeten.. Någon ljus.. Kanske blå eller grön eller något i den stilen. Får fundera lite.

Ha de gött. ♥


Kommentarer
Postat av: anna

lite förvirrande detta angående antalet väggar i rummet, eller är det första, andra och fjärde väggen som blir vita eftersom tredje bli fondvägg ;) :P

Datum: 2009-10-07 Tid: 15:09:51
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback