Suck.

Var hemma idag också. Halsen gör fortfarande ont och huvudet likaså. Sen är jag fortfarande trött. Får se hur jag gör i morgon..

Just nu sitter jag och skriver på en grej till.. ja, jag vet knappt vilket ämne det är till. Någon av mediaämnerna i alla fall, tror det är datakunskap. Vi ska göra en power point på våran favoritstad. Jag tog London. Det finns en del att skriva om där, och så tycker jag mycket om staden, trotts att den är så högljud och stökig. Hehe, den är toppen.

Nä, nu ska jag fortsätta skriva. Shoho.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback