Tekniska Jonna.

Det här är ju pinsamt.
Jag skulle montera nytt fram och baklyse på cykeln. 'Inte så svårt' tänkte jag. Det är väl bara att skruva i skruvarna så är det klart...
Ha ha ha.
Det tog mig tio minuter att montera framlyste! Sen minst en kvart till baklyset. Det slutade med att jag tog bort de här skyddssaksgrejsimojsplattorna till skruven och skruvade i utan dem.
För att göra saken värre tog det mig minst fem minuter att i över huvud taget sätta i batterierna och få framlampan att lysa! Den ville inte först. hehe.

Dessutom har jag lärt mig att det spelar ingen roll hur mycket man försöker. Den nya framlampan kommer aldrig att passa i den gamla lamphållaren! Gud, tur att ingen såg mig! Haha.

För att byta samtalsämne helt och hållet är det här det 200:e inlägget i bloggen. ;)
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Morfutt

Boka tid för HJÄLP och rådgivning på Tulegatan.

Vi hörs.

Morfutt

Datum: 2009-10-11 Tid: 20:24:17
Postat av: Bella

Haha Jonna, jag tänker faktiskt VÄNTA med alla mina kommentarer om dina tekniska kunskaper, för jag tror inte att inlägg får plats med så många ord x''D :P

Grattis för det 200 inläggen iaf ^^

Datum: 2009-10-11 Tid: 20:59:45
Postat av: Bella

*Sv:* Haha, bra att jag lyckats med något. x)



Nästa gång får du väl be någon om hjälp eller nåt. ;p

Datum: 2009-10-12 Tid: 06:30:21
Hemsida: http://http:/eclece.blogg.se
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback