Äntligen.

Winnie gick super idag! Hoppade 90 cm i ridhus, och hon skötte sig perfekt. Yesyesyesyesyesyesyes! Så glad jag blir. ♥

Ja, idag har vi jobbat med InDesign och gjort broschyrer om vår klass. Blev rätt nöjd med min, dock kan jag inte visa här eftersom jag inte vet hur ma sparar i sådant format att man kan ladda upp här... Fast egentligen tror jag inte ens man kan det, så jag får väl ta kort på resultatet när den är utskriven. x)
Sen hade vi engelska. Vi gick igenom lite saker, skickade in lite klara grejer och sen skulle vi till biblan och låna böcker eftersom vi ska läsa en bok. Jag skulle låna en bok, men det slutade med att jag lånade en och köpte tre. Hehe.
Men de såldes för 10 kr styck, så jag var bara tvungen.

Den Fjärde Rånaren av Kjell Ola Dahl
Någon Nära Dig av Henny Lindgren
Kontraktet - Mordet på en stadsminister av John W. Grow

Den sista tror jag att jag börjat läsa av förut, eller så är det bara en liknande bok. Men jag känner igen den. Den handlar om mordet på Olof Palme i alla fall.

Boken jag ska läsa i svenskan, och den som jag lånade, heter I Det Fördolda och efter 17 sidor verkar den rätt bra. Hehe.
Nä, nu ska jag fortsätta rensa bilder. Tjoho!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback