Fantasilös rubrik!

Äntligen hemma. Det känns som om dagarna är jättelånga nu för tiden, men det kan kanske bero på att man åker till och från skolan större delen av tiden.. Och de långa lektionerna kanske också gör att det känns långt. Men jag klagar inte (typ), det är rätt skönt ändå med två lektioner per dag. Vi hade engelska och estetisk verksamhet idag. Engelskan blev mest svenska, ett konstigt test som kändes som ett nationellt prov nästan. Estetiska verksamheten skulle vi jobba i Photoshop och klistra in vårat eget ansikte i en bild från internet. Jag klistrade in mig själv i Zlatans ansikte. Haha.
Tyvärr hade jag ingen bra bild på mig själv jag hade tillgång till i skolan, utan fick ta en jag tagit lite från snedden, vilket resulterade i att jag fick världshistoriens största haka! Såg rätt roligt ut. Dessutom fick jag lite tid över, och klistrade då in Sveriges Kung i fotbollsspelaren bredvid. Det såg faktiskt riktigt naturligt ut.. förutom det faktum att det var sveriges kung som spelade fotboll. Haha.

Nu tror jag att jag ska ta och göra en kopp choklad igen och kolla på en film. Är på sådant humör.
Men först har jag en fråga.
Hur många är det som läser bloggen?

Jag menar, jag vet att en del av min familj läser, och Bella. Men enligt blogg.se har jag nästan nio enskilda besökare varje dag, och idag har jag haft elva stycken. Jag får inte ihop det. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Sanja

Jag läser. :'P

Datum: 2009-09-16 Tid: 10:11:33
Postat av: Sus

prenumererar på dig ;)

Datum: 2009-09-16 Tid: 18:42:43
Hemsida: http://raintree.webblogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback