Fred!

Det låg ett paket i brevinkastet idag, och nog blev jag förvånad alltid först. Det stod att det var till mig, och det kanske inte är så konstigt. Vad som däremot var udda var att det på paketet stod massor av namn under rubriken FRÅN. Namn som;
 Adam Tensta, Christer Fuglesang, Darin Zanyar, Miss Li, Jesus, Moder Teresa, Albert Einstein, Anne Frank osv.
Många av dem som stod på är döda, så det var ju lite underligt. Hehe. Hela baksidan och framsidan var täckta av namn.


Men så kom jag på att de har pratat om den här i skolan. Tydligen skickas den ut till alla 16-åringar får en bok.
Den heter Fred!, och handlar just om fred.


Kommentarer
Postat av: JULIA "FOTOBLOGG"

sv: Håller med! :D Vilken fin blogg du har! ♥

Datum: 2009-09-30 Tid: 16:26:00
Hemsida: http://nikons.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback