Helt slut.

Vi hade friluftsdag, och GUD så trött jag är. Har gått minst en mil tror jag. I alla fall mycket mer än fem kilometer, för det var ett spår vi följde. Men sen från det så gick vi ju ut och åt alla håll. Vi var på Björnö i Västerås, och det var så underbart fint där att man blev förvånad. Det var sommarväder, och det var så varmt och skönt - och fint - där ute att det hade kunnat vara början av juni! I alla fall skulle vi göra massor av olika saker på olika stationer. Bland annat stapla 22 drickabackar på varandra!! Ni vet sådana röda saker, som man kan köpa på vilken ICA btuik som helst. Tänk er 22 sådana på varandra. Det är HÖGT! Mi misslyckades, det rasade två gånger när vi skulle lägga på den sista. En gång bort från mig och en gång över mig! Jag hör någon skrika "Akta dig Jonna!" och när jag tittar upp ser jag tre röda, fallande föremål komma mot mig. Som tur var vickade tornet vi byggt så pass att de flög bakom mig utan att ens egentligen vara nära att träffa, vilket var tur. Hehe.

Nu känner jag bara för att sova, blev jättetrött när vi var där och nu sitter jag till om med och fryser. Tror jag håller på att bli sjuk. :(


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback