Hemma!

Åh så skönt! Kul med klassen i all ära, men gud så skönt det är att vara hemma igen, sova i sin egen säng och lyssna på musik! Man kan ju inte göra det i skolan eftersom Youtube är spärrat, och jag inte hade med iPoden som kommit bort här någonstans.. Jag måste få lyssna på musik! Hehe. Någon i skolan skrev förut i en skoluppgift;
Music is how feelings sounds like. Så sant, så sant.

Filmen var i alla fall jättebra! Love it. Dock tyckte Sofia att den var dålig i jämnförelse med boken, men säg den film som är det.. (förutom Harry Potter och Halvblodsprinsen!)
Dessutom köpte jag en mysig mössa och en jääätte mysig halsduk innan bion. Det är ju snart vinter, så man ska väl rusta upp sig!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback