Mjaaou..

Strunta i rubriken. Hehe.

Kom rätt nyligen hem.. eller, när jag kollar på klockan insåg jag att det var en halvtimme sedan men i alla fall..
Dagen bestod av engelska, där vi kollade på Super Size Me. Den var ju riktigt bra. Jag gillar sådana dokumentärer, den och Surplus är superbra, och ni borde verkligen se dem! Super Size Me handlar om Morgan Spurlock som äter endast McDonaldsmat i 30 dagar. Frukost, Lunch, Middag. Han får bara äta det som finns på McDonalds, till och med vattnet han dricker måste vara från McDonalds! Se den, den är jättebra!

Sen hade vi Estetisk verksamhet, och det var väl rätt okey. Vi skulle ut och måla av någon ute, eller något. Ärligt talat förstod jag inte riktigt uppgiften, för när kom tillbaka skulle vi skriva fakta om personen vi målat av, hitta på alltså, och sen para ihop varandras personer med varandra.. eeh.. eller något i den stilen..

Vi slutade lite tidigare, så jag gick upp på stan och inhandlade lite saker.
En minialmanacka, en penna, stift, två sudd och ett litet pennskrin.


Nu ska jag göra något att äta, sen byta om och vänta på att gå ned till bion. Sommaren med Göran, yay.
Hejdååå.

Super Size Me


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback