Bloggdesign.

Jepp, jag har gjort det... igen. Mitt försvar den här gången är att jag inte visste hur jag skulle fixa problemet med den förra. För er som missade, menyn låg längst till höger och innehållet längst till vänster, med ett enormt mellanrum emellan. Jag vet inte hur det blev så, och inte hur man får bort det. Så istället la jag in en ny design jag jobbat med. Hade inte tänkt använda den riktigt än... men men.

Vad tycks?

Dessutom har det kommit en ny liten flik, döpt till noveller. För tillfället finns två stycken dr. En som jag länkade till förut, "Så länge någon kämpar". Den andra är 'myten / sagan' jag skrev i skolan. Läs gärna och kommentera! Konstruktiv kritik gillas!

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman - hobbyfotograf

Snyggt!

Jag stör mig väldigt mycket på att mönstret i bakgrunden inte går hela vägen ut.



Datum: 2010-04-23 Tid: 16:40:57
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback