Förresten!

En liten grej inträffade faktiskt igår kväll, som jag blev enormt glad över.. trotts huvudvärken.
Innan jag tvingades kapitulera till sängen gick Bella och jag till Cafe Dreambooks här i Sala. Jag vet att jag har pratat om det tidigare, och framför allt har jag varit där flera gånger. Dessutom har jag ju fått spika upp två bilder tagna av mig där! De hade ett staffli där, som man fick måla på och sedan hänga upp på väggen. Då kom mamma med förslaget att jag skulle få hänga upp bilder jag tagit. Vilket jag fick! (de är sjukt trevliga där!)

Så, igår då, var det första gången på rätt länge som jag var in där. Det första kvinnan bakom disken (det är så jobbigt när man inte vet namnen på människor!) sa när jag kom in var "Hej, det var länge sedan!". Ägaren, P-O har jag för mig han kallas, satt vid ett bort intill, och sa då;
"Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men visst är det du som har tagit de där bilderna?" *peka på mina foton*
Jag svarade att det var jag. Båda två brister ut i ett "Åååh, så bra att vi fick reda på det!"

Förvånad, och sedan väldigt glad, står jag och lyssnar på när de berättar att det var många som frågat vem som tagit bilderna. Det hade till och med varit människor där som ville köpa dem! För att citera P-O; "Jag hade säkert kunnat sälja dem tio gånger om vid det här läget."

Iiiiih!

Och för att göra saken bättre.. De tog mitt namn och nummer, ifall någon frågar igen, och dessutom sa de att om jag har fler bilder får jag gärna sätta upp dem där. Om jag vill får jag till och med sätta en prislista på bilderna där! Hihi. Grymt glad!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad kul! =D

Datum: 2010-04-25 Tid: 11:10:01
Hemsida: http://www.lovisabernerus.blogspot.com
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback