House. ♥

Gunilla har en bok som hänger på hennes toalett. "Damtoan - Humor för alla nödställda damer".
Och i den har jag upptäckt några Housecitat! HAHAHA!

House: Ge mig en anledning att slippa det här så talar jag om vem som startade rycktet att du är transsexuell.
Cuddy: Det finns inget sådant ryckte.
House: Det kommer det att göra om du inte räddar mig från den här middagen.

Wilson: Vet du om att din telefon är död? Laddar du aldrig batterierna?
House: Går de att ladda? Jag brukar bara köpa nya telefoner.

Cameron: Hur skulle du beskriva mina ledaregenskaper?
House: Obefintliga. I övrigt utmärkta.

House: Du vet hur man säger att man inte kan leva utan kärlek. Syre är faktiskt ännu viktigare.
Forman: Hennes syrenivå är normal.
House: Den avviker med en procentenhet.
Forman: Det ligger innom gränserna. Det är normalt.
House: Om hennes DNA avvek med en procentenhet skulle hon vara en delfin.



HAHAHAHAHAHA! ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback