Migrän.

Varför kommer det alltid när man minst vill? Sist jag fick det skulle jag hjälpa till att röja i hagarna i stallet, gången innan det var jag med Pro och shoppade.. och igår fick jag det precis när jag skulle ut på kulturnatta med Bella. Först flimrar det på höger sida av ögonen, sedan börjar jag få huvudvärk och sen mår jag väldigt illa. Det enda som hjälper är att sova, vilket är exakt det jag gjort. Nästan tolv timmar! Jag känner mig lite vimmelkantig och har lite.. som jag brukar kalla det.. "efterhuvudvärk", jag känner helt enkelt av att jag har haft huvudvärk. Men det har lättat väldigt mycket.

Nu ska jag se om jag kan äta något, ska bli intressant.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback