Gay Exorcism.



Jeffrey är 16 år och bor i Philadelphia, USA. Som femåring började han misstänka att han var homosexuell. Fram till 15 års ålder träffade han andra killar, var tillsammans med en kille och klädde sig till och med i tjejkläder. Vid 16 års ålder utfördes en exorcism på den här pojken. På grund av att han är homosexuell.
"Utdrivandet av orena andar", som de själva säger.

"Exorcism är utdrivning eller besvärjelse av onda andar ur människor som anses vara besatta eller där onda andar ha tagit människan i besittning och upphov till sjukdom och lidande. Botande görs genom magiska formler, rening och omnämnande av namn på någon gudom." - Källa: Wikipedia

Manifested Glory Ministries är kyrkan som utförde exorcismen. Närmare bestämt deras ledare, Prophetess Patricia Mckinney och hennes man Overseer Kelvin Mckinney och som de själva kallar sig.

Deras budskap är enkelt. Är du homosexuell hamnar du i helvetet.
Det spelar ingen roll om du faktiskt är öppet gay eller inte, om du så mycket som åtrår personer av samma kön hamnar du i helvetet.

Men - prisa jesus - finns det ju en lösning!!!! Exorcism!!! Låt oss genast driva ut de onda, orena homosexuella andarna!!! Då blir du ren och frisk igen, och hamnar i himlen!!! Woho!
(Ironi är min bästa vän. -.- )



Jag vet inte vart jag ska börja. Eller om jag ska skratta åt det sanslöst idiotiska i det hela, eller gråta för att det faktiskt är på riktigt.
Jag är inte homosexuell, men jag kan tänka mig hur det kan vara att vara tonåring - bara det är ju jobbigt så det räcker och blir över - och inse att; "Hey, jag kanske är homosexuell..." och kanske oroa sig för vad vänner, famlj och hela världen ska tycka och tänka... och sedan få höra att man kommer till helvetet om man är det!
Inte konstigt att antalet självmord bland homosexuella barn är så stort.

Nä, jag låter videon tala för sig själv, och därefter låter jag er tala för er själva.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback