Onsdag.

Oerhört fantasifull rubrik...
Jag är väldigt uttråkad. Det finns inte mycket att göra en mulen aprildag när ingen vän är i närheten... typ. Som tur är tror jag min vän Bella kommer hem från sin semester på Gran Canaria (FUSKIS!) idag/ikväll/inatt så förhoppningsvis kan hon underhålla mig i morgon. hihi.

Nej, så mycket intressantare saker har jag inte att prata om. Strax drar jag iväg till stallet med mor min och ska hoppträna kusen. Sen får vi se vad som händer ikväll...

Är det något bra på TV?
Over and out. tudilooo

Kommentarer
Postat av: Evelin [HÄST&FOTO]

sv Jo hon är så sööt<3 :)



Jätte fin blogg :)



Kul att hoppa! Idag har jag tagit en lång uteritt. Och här var det jätte fint väder. Jätte kul var det med :P

Håppas allt är fint med dig...

Datum: 2010-04-07 Tid: 17:03:49
Hemsida: http://evliin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback