Videocracy.

http://www.dailymotion.com/video/xaawun_videocracy-trailer-integrale_shortfilms

Vi sitter och kollar på en dokumentär här i skolan. Känns trögt att sitta på en hård stol i en och en halv timme och se på sådant här.

Tänk er en maktgalen premiärminister, en lika maktgalen och mysko papparatzi och några hundra lättklädda tjejer. Varsågoda, här har ni Videocracy.

Hm... Ni får tyvärr leta själva om ni vill veta mer. Är oerhört trög i huvudet just nu och vill bara sova. Huvudvärk har jag också.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Kalmarflickan

Hej!



Jag säljer riktigt snygga kläder på min blogg till väldigt billiga priser. Just nu byxor och kjolar. Inom kort kommer även klänningar, linnen, toppar, jackor, smycken och skor läggas ut för försäljning. Har du 34/36 (kjolar) eller 26/28 (byxor) i storlek? Ta en titt!



http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan/2010/04/12/saljes-byxor-kjolar/

Datum: 2010-04-16 Tid: 14:16:35
Hemsida: http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback