Melodifestivalen 2010 | Deltävling 4

Stop ;; Sibel
Tycke; Antar att den kräver en si sådär fem lyssningar innan man börjar uppskatta den.
Betyg; 3/5
Status; 7:e plats

Magisk stjärna ;; Py Bäckman
Tycke; Ja, godnatt med dig. Nej, nej, nej, nej.
Betyg; 1/5
Status; 8:e plats

Human Frontier ;; Neo
Tycke; Jag var påväg att säga "Den här var rätt okey", sen började refrängen. Ingen hit direkt.
Betyg; 2/5
Status; Andra Chansen

Thursdays 
;;  Lovestoned
Tycke; Denna gillar vi!
Betyg; 4/5
Status; 6:e plats

This Is My Life ;; Anna Bergendahl
Tycke; Jo då. Den funkar. (EDIT; Den var bättre andra gången!)
Betyg; 4/5
Status; Globen

Jag vill om du vågar ;; Pernilla Wahlgren
Tycke;
 Jo, denna var bra!
Betyg; 4/5
Status; Andra Chansen

Idiot ;; Noll Disciplin
Tycke; Jo, den här gillar jag! Men det är verkligen inget jag vill skicka till eurovision.
Betyg; 4/5
Status; 5:e plats.

Hollow ;; Peter Jöback
Tycke; Mysig på något sätt. En riktigt bra låt.
Betyg; 4/5
Status; Globen


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback