Weird.

Jag hade en väldigt underlig dröm i natt. Jag minns inte helt säkert vad den handlade om, något med en pool, ett försenat tåg, en skog och en väldigt samling människor. I alla fall så gick jag, mitt uppe i den här drömmen, och klippte håret och opererade om min näsa till en älgnäsa.
Det skulle i allafall föreställa en älgnäsa... Den var lite bredare och fem gånger så lång som min vanliga. Framifrån såg man inte mycket skillnad, men från sidan var den ju självklart väldigt lång.
Lite senare i drömmen, innan jag vaknade, ångrade jag mig plötsligt och ville inte ha min älgnäsa.

Men som sagt så klippte jag ju håret i drömmen också. Kort, lite kortare än till axlarna, och ganska uppklippt och lite spretigt. Plus att jag plötsligt hade riktigt chokladbrun hårfärg. Det var riktigt snyggt faktiskt.
Nu kanske jag inte vill göra precis så, men jag skulle vilja göra något med mitt hår! Jag klippte ju av luggen förut, men vill inte riktigt göra det igen. Jag har för tunn lugg, tycker jag. Hehe.
Men färga kan man väl göra igen? Jag skulle ändå behöva färga för utväxtens skull. Halva mitt hår är liiiiite mörkare än den andra halvan.

Jaja, nu börjar vi. Hejhopp.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback